Saturday, February 25, 2012

serabut

Otak tengah serabut sekarang, sama serabut dengan desktop aku ni.. celaru tahu?


Dah nak penuh dah desktop ni!

Sekerang aku busy, So takde masa nk cantik-kan permandangan desktop ni. Tunggu la paper aku ni dah siap baru aku bersih-kan apa yg tak patut. Bukan apa, bila semua file ada kat desktop, senang aku nak cari. Tak perlu fikir banyak-banyak. 'eh folder ni save kat mane ye? file ni letak kat mana?' . Semua ada kat desktop senang keje aku. HAHA.

Eh jangan tanya kenapa aku guna Windows XP lagi, kalau orang lain guna W7, Mac dah. Tapi ada aku kesah? HAHA. Tapi PC aku kat lab tu pun dh guna Windows 7, sebab tu aku jarang guna. Nanti nak format ke XP lah, penat kot tiap-tiap hari bawak laptop panjat bukit N24 tu. Sebenarnya aku suka XP sebab semua software yg aku guna sekarang boleh support. Laptop ni dulu penah jgk tukar ke Vista tp kejap je pastu tukar XP balik. Kuno pun kuno lah. Asalkan senang aku nak buat kerja. Dah lima tahun laptop ni berkhidmat utk aku, alhamdulillah sihat lagi sekarang. Format tak sampai lima kali pung! *so silalah guna sofware/windows ori ye*

Ok dah. Nak tido, pepagi esok nak g airport. Paper before Monday Insyaallah boleh settle.

5 comments:

farhan said...

aku pun suka guna windows xp drpd yg lain

cikbelang said...

Haa kan? XP tetap di hati haha

AJ said...

tahniah...

http://www.eyriqazz.com/2012/02/pemenang-give-away-koleksi-wang-kertas.html

cikbelang said...

yeayy!! TQ abg eyriqaz :)

Unknown said...

penuh dah dekstop tu
hehehehe