Thursday, February 16, 2012

Research Lab 3

"Simple thing becomes complicated when you expect too much"

Inilah penghuni-penghuni Research Lab 3. Kalau dedulu kitorang semua perempuan tapi sekarang dah ada dua jejaka haa masuk. So semua dah kena cover-cover cket kehkeh. Tapi okay la kot, bila si Aban tu masuk lab ni, senang nak berbincang/berkomplot. al-maklumlah supervisor kami sama haa.

Lagi sorang jejaka tu, segan cket. Dia pendiam, isolated himself dari kitorang. Dengan Aban pun tak geng, mungkin sebab dia dari fakulti lain sebelum ni kot, tu yang tak geng. Degree dulu dia dari Fakulti Kejuruteraan Elektrik. Dia letrik tapi semua pasal Comp Science dia terer woo, tanya je pape confirm boleh jawab! Tapi dia memang pendiam lah, mana ada sembang-sembang dgn kitorang kalau takde benda penting. Tanya sepatah jawab sepatah. Jalan pun pandang bawah je hihi=p Lain-lain tu semua kitorang coursemate sejak dari zaman degree dedulu so no problem la.


Setakat ni ada 9 orang je,soon akan bertambah. Ramai budak baru daftar!

Actually, aku punya department Industrial Computing & Modeling sudah dibubarkan, but the department is still there cuma takkan amek new Degree student je. Lab -lab pengajaran yang ada kat department kitorang ni sudah diubahsuai menjadi Research Lab untuk student Master + PhD. Lab CAD/CAM je maintain ada lagi.Kalau dulu ada dua lab je, tapi sekarang dah ada empat postgrad lab. Tu untuk department aku je. Kalau ikutkan satu fakulti FSKSM, tak tahu lah ada berapa lab semua. So sekarang department aku amek student Master & PhD sahaja. Last batch untuk student Degree kalau tak silap sekarang dah tahun 2 kot. So bila dorang grad, maknanya takde lagi course ni untuk ditawarkan kepada student baru. Kat UKM je la yang ada lagi, so bad.


check gambar sapa paling skema HAHA.

zoom in lagi :D


Comey benda ni, hasil usaha gigih si metotyaya. al-maklumlah orang berseni.

p/s : Sem ni aku kena work harder+work smarter. Pray for me. Tapi walau sebusy mana pun aku dan sebanyak mana pun kerja aku, aku tetap takleh tinggalkan link-link drama kat sebelah <---- ni. HIHI. Nasib baik semua on airing lagi, so tiap-tiap minggu kena tunggu new episod keluar.

No comments: