Friday, June 29, 2012

Print screen masuk blog

Hahaha. Nah, aku dah masukkan dalam blog.

[klik untuk pembesaran]

Tiga empat hari ni aku stress, bukan sebab stress banyak kerja tapi stress sebab taktahu nak buat apa, serius bosan. Journal aku pon takde khabar berita, supervisor busy. Nak re-do experiments pon takde mood langsung! Malas, takpe aku ada banyak masa lagi. Heh.

Then, petang tadi si metot ni mintak tolong buat correction conference paper Langkawi dia. Dia kan sekarang super duper busy pasal projek tu. Correction tu plak due dia esok dah. Dan memandangkan aku free, so aku bersetuju lah tolong, tolong setakat yang termampu aje, lagipon tajuk dia jauh beza dengan tajuk aku. Dia punya product life cycle ( supply chain) aku plak machining. Takpe kita cuba dulu, lagipon dia nak belanja Tomyam Koong Secret Recipe tu haaa. Double yeay! Haha.

p/s : Ni kena masukkan nama aku sekali dalam paper ni. Haha.

No comments: