Wednesday, February 22, 2012

it makes me smile :)

"Don’t give up one something just because you don’t think things will work, you won’t know unless you give it a try"

Tengah syok-syok cari paper + journal baru untuk my new paper, tetiba keluar benda ni. Senyum sendiri ai hiks.


Dalam 3,183 articles found, my first published paper is at the first place. Wow! My key search is 'Support Vector Machine in machining'. Btw, paper tu biasa je, tak layak masuk Expert System with Application pun. Just, it comes from international conference.


The suggestion articles as well :)

It just feel like satu penghargaan untuk diri sendiri je dan juga sebagai pembakar semangat nak buat betul-betul untuk paper kali ini. Lagipun paper kali ini quite tougher sebab kena masukkan sekali experimental result plus theory with all the rumus-rumus yang bentuknya segala macam cacing ada. So this is challenging task for me! Very. Im freakingly worried setiap kali nak tunjukkan my not so good hasil kerja kt supervisor.

Lepas siap this on-going my second paper *third actually* , ada banyak lagi benda yg i have to settle down. Wish I can cope with all the things nicely. Okeh, Its already late, maybe I should sleep now. Esok nak ke lab. Esok sehari je ada lagi ni, Khamis dah kena submit. errpp banyak lagi tak siap ni. Insyaallah sempat siapkan.

p/s : Set Positive Mind.

No comments: