Sunday, May 27, 2012

Dia yang kau pilih



Shahir ada lagu baru, ehem-ehem!
Dia yang kau pilih. ehmm, dia yang kau pilih.



Setiap baris kata-kata yang ku baca 
Bagaikan jalan hidupku 
Tiada lurus semua seolah hampa
Haruskah aku sesali 
Bagai kisah kita yang surut selalu 
Bilakan berakhir 

Biarkan aku berundur
Jika itu yang telah pun tertulis 
Jalan ku tak panjang 
Bersama dirimu 
Jadikan dia terbaik 
Kerana itu yang telah kau pilih
Biarkan diriku membawa semua 
Luka...

Setiap kata kau ucap semua dusta 
Pernahkah kau menyesali 
Tiada tulus semua helah semata 
Haruskah aku menanti 
Kini kan berakhir 
Ku takkan berpaling 
Relakan segala 

Biarkan aku berundur 
Jika itu yang telah pun tertulis 
Jalan ku tak panjang 
Bersama dirimu 
Jadikan dia terbaik 
Kerana itu yang telah kau pilih 
Biarkan diriku membawa semua 
Luka..

Lagu dia ni lagu orang frust je manjang, lagu Pendam tu pon sama. Whatever lah, semua lagu Shahir aku suka. *peace*

3 comments:

♥e'in♥ said...

e'in xpenah dgr laa lagu nie.. huhu

DrSinga said...

tiba tiba teringat rozita anak cik wan....

cikbelang said...

e'in : lagu ni xfemes, tp best..hehe
DrS : hahahhaa, ciktaaa